Hoe kan ik reserveren en wat is het annuleringsbeleid?
Reserveren kan direct via de website. Voor meer details over het annuleringsbeleid wordt verwezen naar de website.
Voor hoeveel uur is de standaardhuur? Zijn er pakketten voor langere evenementen?
Standaard is de huurperiode 4 uur. Extra uren kunnen worden bijgeboekt voor €30 per uur, met een dagmaximum van €499.
Zijn er props en accessoires beschikbaar voor gebruik in de photobooth?
Een basisassortiment aan props wordt standaard meegeleverd. Voor specifieke thema’s of uitgebreidere sets wordt aangeraden deze apart te bestellen of een extra kist met attributen bij te huren.
Wordt de photobooth geleverd met een begeleider of moeten de gasten het zelf bedienen?
De photobooth is bedoeld voor zelfbediening.
Kan de photobooth of de foto’s worden gepersonaliseerd?
Het ontwerp van het fotostripkader kan volledig naar wens worden aangepast, inclusief logo’s of huisstijlelementen. Dit ontwerp kan ook kosteloos worden verzorgd op basis van bijvoorbeeld een trouwkaart of uitnodiging.
Krijgen we digitale kopieën? Kan er een onbeperkt aantal foto’s worden afgedrukt?
Foto’s worden ter plekke geprint en zijn onbeperkt beschikbaar. Na afloop worden alle foto’s ook digitaal nagestuurd.
Hoeveel ruimte is er nodig voor de photobooth? Past de booth op mijn locatie?
Een oppervlakte van 2×2 meter wordt aanbevolen. Afhankelijk van de beschikbare ruimte kan de setup eventueel iets kleiner, wat mogelijk het aantal mensen dat tegelijk op de foto kan beperkt.
Hoeveel tijd is er nodig voor het opzetten en afbreken van de photobooth? Wie verzorgt dit?
De photobooth wordt gebracht en opgehaald. Het opzetten neemt ongeveer 30 minuten in beslag, en het afbreken ongeveer 15 minuten.
Is de photobooth beschikbaar op de datum van mijn evenement?
De beschikbaarheid kan eenvoudig worden gecheckt door de gewenste datum op de website te selecteren.
Simple FAQ – 2
Simple FAQ Content – 2