De bezorging van de photobooth vind plaats op minimaal een uur voor het event. We nemen van tevoren contact op om af te spreken wat het meest geschikte moment is voor het bezorgen van de photobooth. We hebben voor het opbouwen van de photobooth (afhankelijk van de locatie) ongeveer een half uur nodig.
Na afloop van het event komen we de photobooth ook weer ophalen. In het geval van een avond feest doen we dit het liefste de volgende ochtend maar indien gewenst vanuit de locatie doen we dit snachts. Met het ophalen en afbouwen zijn we ongeveer 15 minuten bezig.
Mochten er specifieke dingen zijn waar we rekening mee moeten houden zoals een loopafstand of milieuzones horen we dat graag vooraf en ook hoe gewenst wordt dat leveranciers hiermee om gaan.
Hoe wordt er bezorgd
De bezorging doen we zelf met ons eigen wagenpark. We maken dus geen gebruik van externe koeriersdiensten. Waar mogelijk maken we gebruik van elektrische bakfietsen en bij lange afstanden gebruiken we een bestelbus.
Photobooth huren?
Bekijk onze prijzen en vraag een gratis offerte aan